Talentum: onderdeel van SKOSS-KPOA

Talentum is één van de 24 basisscholen van SKOSS-KPOA, de stichting voor katholiek onderwijs in Soest, Soesterberg, Amersfoort en Nijkerk.. Alhoewel de scholen vanuit hun eigen plek en op hun eigen wijze invulling geven aan katholiek onderwijs, zijn zij via de stichting sterk met elkaar verbonden.

Vakmanschap, verbondenheid, vertrouwen en vernieuwen, daar draait het om in de contacten tussen de SKOSS-KPOA-scholen en de leerkrachten die binnen deze scholen werken. Daarbij werken we vanuit het motto: “Wij geloven in jou”. We geloven in de ontwikkelkracht van kinderen, in de professionaliteit van leerkrachten, in de samenwerking met ouders en externe partners en in het vakmanschap van onze schoolleiders.

KPOA heeft een strategisch en dynamisch koersplan geschreven, in deze animatie presenteren wij de hoofdlijnen uit het koersplan.