Aanmelding leerling(en)

Bent u nieuwsgierig naar onze school?

Wij nodigen u van harte uit voor een rondleiding. Tijdens de rondleiding maakt u kennis met de dagelijkse praktijk in de school. Natuurlijk heeft u ook de gelegenheid om vragen te stellen. Aan het eind van de rondleiding krijgt u nadere informatie over de aanmeldingsprocedure.

Is uw kind is tussen 0 en 3 jaar?

U kunt vanaf de geboorte van uw kind totdat uw kind 3 jaar is dit formulier gebruiken om uw interesse aan te geven. Wij nemen daarna wij contact met u op om een afspraak te maken voor een rondleiding.

Is uw kind is 3 jaar of ouder?

Dan kunt u een aanmelding doen. U heeft twee mogelijkheden:

Nadat de aanmelding binnen is, maken wij een afspraak met u om de formulieren samen door te nemen. Na dit gesprek nemen wij, indien van toepassing, contact op met de huidige school van uw kind. Vervolgens wordt er zorgvuldig gekeken of wij kunnen voldoen aan de onderwijs- en ondersteuningsbehoeften van uw kind. Kunnen we hier aan voldoen, dan kunnen we overgaan tot plaatsing. Is er sprake van een overstap gedurende het schooljaar, dan hanteren wij het Convenant Tussentijds Overstappen Amersfoort, beschreven in het aanmeld- en toelatingsbeleid van KPOA.

Meer informatie kunt u vinden in onze schoolgids.