Stichting Leergeld

Alle kinderen mogen meedoen!

Stichting Leergeld Amersfoort zet zich in voor kinderen die door een moeilijke financiële situatie thuis niet mee kunnen doen, geen fiets hebben of niet mee kunnen op schoolreis. De missie van Leergeld is: alle kinderen mogen meedoen! Zo wordt voorkomen dat kinderen door een moeilijke financiële thuissituatie in een sociaal isolement komen. Niemand zou als gevolg van zijn financiële situatie buiten spel mogen staan, zeker kinderen niet.

Mocht u het financieel moeilijk hebben en bijvoorbeeld de vrijwillige ouderbijdrage niet kunnen betalen, neem dan contact op met Stichting Leergeld Amersfoort via www.leergeldamersfoort.nl. Op deze website vindt u de voorwaarden om financiële hulp te kunnen krijgen.