Basisschool Talentum
Afscheid van het gebouw

Kindcentrum Talentum neemt afscheid van het gebouw

Op 17 november 2022 hebben de leerlingen van Talentum en Partou afscheid genomen van het oude gebouw. Tijdens een spelletjesmiddag met het thema ‘We gaan doen wat anders nooit mag’ hebben de leerlingen o.a. getekend op de muren, geschilderd op de ramen, konden ze freerunnen in de klas en werd er geskeelerd in de gangen. Daarna vond de verhuizing plaats naar een tijdelijk gebouw, even verder op Koning Karelpad 2. Op dinsdag 22 november was het dan zover: De opening van het tijdelijke gebouw met een speurtocht voor alle leerlingen en ouders. Deze week is de sloop van het oude gebouw symbolisch gestart op 24 november door de leerlingen van de leerlingenraad. In januari 2023 is de nieuwbouw gestart. Tijdens de bouwperiode zaten de leerlingen van Talentum in het schoolgebouw op Koning Karelpad 2. Het nieuwe gebouw is geopend in februari 2024.

Koning Karelpad 12
3813 HC Amersfoort