ABC

ABC SchothorstABC

In de meeste wijken in Amersfoort werken onderwijs, kinderopvang en welzijn samen in ABC’s. De afkorting ABC staat voor Amersfoortse Brede Combinatie. De samenwerking binnen de wijken varieert van elkaar ontmoeten en kennen tot een intensieve samenwerking met een breed activiteitenaanbod.

ABC Schothorst wil, dat kinderen het fijn hebben in hun eigen wijk en gezond opgroeien. Daarom wordt een uitgebreid programma aangeboden met activiteiten na schooltijd. Vooral sport & spel komt aan bod, maar ook techniek, natuur, koken en creativiteit. Kinderen kunnen zo lekker bewegen, leeftijdsgenoten ontmoeten en hun talenten ontdekken en ontwikkelen.

Iedere schoolvakantie organiseert ABC Schothorst een aantal leuke workshops, zoals Minecraft, bouwwedstrijden, activiteiten samen met ouderen, techniek- en natuuronderzoek, etc.

Meer weten over ABC Schothorst of de activiteiten? Klik dan hier voor meer informatie. ABC Schothorst heeft ook een Facebookpagina